Αλμυρό κέικ στο πύλινο...!

2013-09-24 11:22

Μυρωδάτο αλμυρό κέικ για όλα τα γούστα! Εύκολο και υγιεινό! Για ένα μέτριο πύλινο(μπορείτε και σε απλή φόρμα)

θα χρειαστείτε:

3 κ.σ. νιφάδες βρώμης

2 κ.σ. αλεύρι ολικής

1 αυγό

1 γεμάτο κ.γ. baking powder

60 γρ. φέτα ελαφριά

3-4 φέτες γαλοπούλα ή λουκανικάκι γαλοπούλας

λίγο αλάτι

πιπέρι

ρίγανη

μία πρέζα μοσχοκάρυδο

2 κ.σ. γιαούρτι

1/2 φλυτζανάκι λάδι

3-4 ντοματίνια (προαιρετικά)

Βάζουμε σε ένα μίξερ τη βρώμη, το αλέυρι, το αυγό, το baking powder και το λάδι και τα κάνω χυλό. Προσθέτω τη φέτα αφού τη θρυματίσω με τα χέρια μου και τα αλλαντικά μου αφού τα κόψω μικρά κομμάτια. Ρίχνω τα μπαχαρικά μου και το γιαούρτι και ανακατεύω απαλά να πάνε σε όλο το μείγμα. Αν θέλετε βάζετε και τα ντοματίνια ψιλοκομμένα, αλλά νε ξέρετε ότι δίνουν πιο "υγρή" μορφή στο κέικ. Αν θέλετε να είναι πιο σταθερό μην τα βάλετε.Παίρνω το πύλινο και το αλείφω με λίγο βούτυρο. Ρίχνω το μείγμα μου και το αφήνω στους 200 βαθμούς για μισή ώρα περίπου σε φούρνο που έχω προθερμάνει! Αφήνω να κρυώσει, κόβω και σερβίρω!

 

—————

Πίσω